Friday 24 November 2017

Forex Trading Søndag Kveld


Forex-timer Forex-markedet er det eneste 24-timers markedet, som åpner søndag 17:00 EST, og løper kontinuerlig til fredag ​​klokken 17:00 EST. Forexdagen starter med åpningen av Sydneys (Australia) Forex-markedet klokken 17:00 EST (klokken 22:00 GMT), og slutter med lukningen av New Yorks marked, en dag etter klokken 17:00 EST (10:00 PM GMT 22:00), umiddelbart gjenåpning i Sydney restart trading. Merk: EST er en forkortelse for Eastern Standard Time (for eksempel New York), mens GMT er en forkortelse for Greenwich Mean Time (for eksempel London). De viktigste Forex markedene, i rekkefølgen av åpningstider, er: Sydney, Tokyo, Frankfurt, London og New York. På tabellen nedenfor kan du se timeløpet av Forex-handelsdagen. Merk: Tokyos markedet starter ikke i riktig tidssone på grunn av at den åpner 1 time etter de andre markedene (9:00 lokal tid, mens andre åpner klokka 8:00 lokal tid). Følgende tabell illustrerer åpning og lukking av lokale tider for en Forex dag og uke, i funksjon av tidssoner. Åpning Stengetid De beste og de verste tider for å handle Forex Oppdatert: 21 april 2016 kl. 07:20 En av de største plussene som valutamarkedet tilbyr handelsfolk består av det faktum at valutaer handler tjuefire timer om dagen, fem dager en uke. Dette betyr at du kan begynne å handle søndag ettermiddag EST og fortsette å handle uten å stoppe helt til fredag ​​ettermiddag EST. Denne døgnåpne handelsfunksjonen gir handelsmenn med arbeidshandske tendenser et perfekt marked for å operere. Grunnen til at denne muligheten eksisterer har å gjøre med tidssoner og hvor markeder åpnes i ulike deler av verden. For eksempel, fordi dagen begynner i Fjernøsten, åpner valutamarkedet i New Zealand, Australia og Asia først, deretter Europa og deretter Nord-Amerika. Likevel eksisterer dårlige handelstider også, og delene nedenfor vil dekke tidsplanen for valutamarkeder og de beste og verste tider for handel. Alle tider nevnt vil bli uttrykt i Eastern Standard Time eller EST. World Forex Markets Time Table Valutamarkedet åpner med Sydney-sesongen klokka 17:00 EST i Sydney, Australia, selv om noen handelsmenn i New Zealand vil gjøre priser en time tidligere klokka 16:00. Wellington lukker da ved midnatt mens Sydney lukker klokken 1:00. Gjennom følgende forex trading uke, åpner Sydney klokken 17:00 EST i utgangspunktet samme tid som New York Sessions 17:00 EST lukkes neste dag. Med andre ord, når markedet i New York stenger mandag klokka 17:00, åpner markedet i Sydney tirsdag morgen i sin tidssone. Dette tillater mange profesjonelle forex-handelsmenn basert i New York å sende sine bestillingsbøker til handelsmenn basert i Sydney for å se i det minste inntil Tokyo-åpningen. To timer etter at Sydney åpnet, åpner valutamarkedet i Tokyo (The Asian eller Tokyo-økten) klokken 19:00 EST og stenger klokken 4:00. Singapore og Hong Kong åpner to timer etter Tokyo klokken 21:00 og lukker klokken 5:00. Interessant er den siste asiatiske økthandelsperioden når London-sesongen åpnes mens den asiatiske økten lukkes, noe som gjør det til en av de travleste Forex trading-tider. I den europeiske økten åpner Frankfurt klokken 2:00 og stenger klokken 10:00, mens den store forex trading i London åpner klokken 3:00 og stenger klokka 11:00. East Cost Nordamerikanske markeder åpner i New York klokken 8:00 og lukker klokken 17:00. Chicago handel er en time senere og California trading er tre timer senere. Forex trading ganger derfor gå full sirkel i løpet av uken, og forex markedet handler til fredag ​​ettermiddager New York Session stenger. På dette tidspunktet slutter forex trading for uken. Etter New York tett på 17:00 EST, gir forexmarkedet sine deltakerne en helgferie for å overveie livet. Denne pause løper for resten av fredag, hele lørdagen og til klokken 17:00 på søndag når Sydney-sesjonen åpnes. Beste tider for å handle på valutamarkedet Du har kanskje lagt merke til når du leser forrige del at flere ganger på dagen er mer enn ett marked åpent samtidig. Disse overlappende tider gir vanligvis størst mulig likviditet i visse valutapar, samt bredere rørviddebevegelser. Dette pleier å gjøre disse mer flytende perioder bedre tider for handel, teoretisk minst. I utgangspunktet, ettersom mer likviditet og et høyere volum av handler ofte vil være mer fordelaktige for den spekulative valutahandelen, kan visse ganger når handel er tyngre, særlig valutapar gi en handelsmann kanten som trengs for å være lønnsom. Dette gjelder spesielt for næringsdrivende ved hjelp av kortsiktige strategier som scalping eller day trading. Den europeiske og nordamerikanske overlappingen: 8:00 til 11:00 Dette overlappingen er nøkkelen for valutahandel når både de store forex trading-sentrene i New York og London er åpne for virksomheten. Handelen i alle de europeiske valutaene er tyngst i denne perioden og gir størst likviditet for valutapar som involverer euro, pund sterling og sveitsiske franc. Slike spesielt flytende overlappingstider vil inkludere den viktige klokken 8:00 til 11:00, da de store handelssentrene i New York og London begge er åpne for forretninger. Frankfurt er også åpen fra kl. 08.00 til 10.00. Også, hvis du handler EURUSD, GBPUSD eller USDCHF valutapar, vil markedet for disse valutaparene trolig være den mest aktive i den perioden, fordi de representerer de store valutaparene som involverer USA og europeiske land. Den asiatiske europeiske overlappingen: 12:00 Midnatt til 3:00 Sydney stenger klokken 1:00, mens Tokyo, Hong Kong og Singapore forblir åpne overlappende med Frankfurt og London klokken 2:00 og 3:00. Denne perioden tilbyr vanligvis mest likviditet for den japanske yenen, så vel som de europeiske yen-kryssene. En annen god tid å handle for å utnytte flere ulike markeder som er åpen samtidig, er mellom klokken 13:00 og 03:00, da asiatiske og europeiske markeder overlapper på forskjellige punkter. Forexmarkedet i Tokyo, Singapore og Hong Kong fortsetter å handle i løpet av denne overlappingsperioden. Frankfurt - og London-markedene åpnes deretter henholdsvis klokken 2:00 og 3:00, og de overlapper deretter med Singapore og Hong Kong til 5:00. Denne perioden kan se spesielt aktiv handel i USDJPY, EURJPY, GBPJPY og CHFJPY valutapar. Den australske asiatiske overlappingen: 9:00 til 12:00 Midnatt Dette er perioden hvor New Zealand og Australias markeder overlapper de asiatiske markedene i Tokyo, Singapore og Hong Kong. Denne tidsperioden har en tendens til å ha mest likviditet for australske og New Zealand Dollars og deres kryss. Trading i Australia og New Zealand overlapper med Tokyo fra klokken 19.00 og deretter med Singapore og Hong Kong fra kl. 21.00 til midnatt når New Zealand stenger og 01:00 når Sydney lukker. Dette gjør overlappingsperioden fra 21:00 til Midnatt spesielt flytende som Australia, New Zealand, Tokyo, Singapore og Hong Kong er alle åpne. Denne overlappende tidsrammen ser ofte spesielt aktiv handel i AUDUSD, AUDJPY, EURAUD, NZDUSD, AUDNZD og NZDJPY valutapar. Handelstider for å se opp for mellom 17:00 og 19:00, har New York forex markedet stengt og de eneste andre markedene som er åpne er Chicago til 18:00 og vestkysten kontorer av visse amerikanske banker som kan Hold deg åpen så sent som 7:00. Du kan også handle i de tynnere markedene i New Zealand som åpner klokken 16:00 og Australia som åpner klokka 17:00. Dette representerer et vindu av tid i løpet av handelsdagen, da markedet kan være tynt, og dermed kan prisutviklingen øke betydelig. I utgangspunktet kan du unngå å handle i løpet av illikvide tidsperioder og i svært volatile markeder, både når det gjelder din handelsstilling og i mengden av budbudet du kan sitere for transaksjonen. Andre tider som kanskje ikke er like fordelaktig å handle er søndagskveldssesjonen, samt fredager når markedet gleder seg til helgen, og så ofte handler mottrenden som posisjoner er kvadret. En annen risikofylt handelstid er når viktige tall som amerikanske ikke-gårdslønn kommer ut. Hvis det faktiske tallet adskiller seg betydelig fra markedets konsensusforventning, kan valutakursen skifte raskt for å redusere den nye informasjonen så raskt som mulig. Risikoerklæring: Valutakurs på margen gir høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan miste mer enn ditt første innskudd. Den høye grad av innflytelse kan virke mot deg så godt som for deg. Søndagskurs Forex Binær handel - Nadex tap - 400 fortjeneste på RBOptions Her går vi med en annen uke. Som jeg sa på fredag ​​og i min ukentlige handelsoppdatering for den siste uken, er det svært viktig å holde fast på mitt 3,4-returmål. Langsomt og stabilt vinner dette løpet. Så, den første vår akkurat nå, ser jeg bare de store valutaparene flytter for å få utgangspunkt. Derfra vil jeg prøve å velge det beste mulige inngangspunktet gitt mange tekniske indikasjoner. Jeg vil spesielt se etter priser for å bli over-utvidet en eller annen måte. Da kommer jeg til å velge en highlow opsjonshandel som prisen blir til et punkt på 5050. Når jeg handler binære alternativer på Nadex, må jeg vente til den underliggende eiendelen når en av de tilgjengelige strike-prisene. Det er forskjellig fra å bruke spotoption eller tradologiske plattformer som tilbys på disse binære alternativmeglerne. På disse er det mulig å angi en highlow opsjonshandel til enhver tid, og du velger bare når utløpet er og hvor mye du vil sette i fare. Fordelen med Nadex er handelsstyring. Det er lettere å lukke stillinger tidlig og sette opp handler, men det krever mer kapital for å gjøre det riktig. Nå er øynene mine på AUDUSD og jeg venter på å slå en relativ høy eller lav relativ til 25 SMA før jeg gjør oppføring 1. Det blir 1 kontrakt og min fortjeneste mål er rundt 50. Ok, kom inn i en fin samtale på EURUSD. Den satte seg midt i et lavere område. Min utløp er klokken 11 i kveld og prisen var 30 på 2 kontrakter. På denne måten min maks tap er 60 og maks profit er rundt 140 minus avgifter. Før nyhetsrampen kjøpte jeg USDJPY-streiken på 100,20. Fikk 2 kontrakter på 24 3 timer til utløpet. Med måten disse valutaparene er arrangert, er det mulig for dem begge å få penger, men jeg vil sannsynligvis lukke dem ut tidlig hvis de begge gir noe overskudd. Begge handler var basert på streikprisene som allerede var ute av pengene. Det er derfor inngangsprisen var 24 og 30. Når prisen er billig, får du rundt en 50-pris på opsjonskontrakter. Fikk ut av EURUSD-posisjonen med et lite tap. Nå er klokken 21:40, og det ser bra ut for stillinger. Jeg skalert til to store 4 og 10 kontraktstørrelses binære alternativer på USDJPY med den største handelen med en streik på 99,60 og den andre med en streik på 99,90. Det var mye støttebygging kl. 99.60 i kveld, og det gikk av det nivået for å gå tilbake opp mot 100,00. Mange forhandlere har sagt at det vil gå forbi det nummeret slik at vi kan se etter at det skjer i kveld. Alle mine stillinger utløper klokka 23.00. Også dette er min skaleringsstrategi. Det skjer når jeg får et signal for å ringe en underliggende eiendel og prisen faller. Etter hver hoveddråpe gikk jeg inn i en større og større posisjon. Nå har jeg min største posisjon i en relativ bunn innenfor prishandlingen. Det er så bra en oppføring som etter min mening så godt, se hvordan dette valutaparet bestemmer seg for å bevege seg i neste time og femten minutter. Jeg tar mye risiko på dette, men det er i tråd med min handelsstil, så jeg er ikke så skuffet over at denne store risikoen er på. Wow, det var tøft. USDJPY utløpt et par poeng lavere enn min streik. Det var et stort tap. Bare tok som en 900 hit. Nå har jeg brukt resten av 500-saldoen på en GBPUSD-sett til gjeldende pris klokka 11:07. Dette er mitt siste stativ. Tøft, veldig tøft. Ser ikke så bra ut på denne GBPUSD. Jeg har stort sett klart å blåse kontoen over natten med min risiko. Jeg var sååå i nærheten av USDJPY-samtalen. Så nær. Jeg antar det er et spørsmål om tall skjønt. Det er derfor Nadex er så vanskelig å handle på. Jeg har en annen posisjon jeg var i stand til å komme inn på. Det er en dyp ut-av-pengene-samtale på USDJPY. Mulig 400 utbetaling hvis den kommer over 99,80 ved 7 AM. Switching Back Brokers 391 Profit (12) Jeg tenkte, og det er fornuftig for meg å gå tilbake og handle på RBOptions. Den megleren var hvordan jeg tjente penger opprinnelig, og for meg fungerer det. Så jeg skal prøve å få tilbake pengene jeg nettopp har mistet og gå lønnsomt i kveld. Jeg bestemte meg for å komme tilbake til USDJPY og foreta noen samtaler da denne prisen ser ut til å være bunnen. Gjorde to femten minutters utløpstider og mistet den første, men laget på den neste. Som du kan se, er det 3:38 est og USDJPY er virkelig dukker opp ganske bra.

No comments:

Post a Comment